Metsästysmaja

Pyhäselän Metsästäjien metsästysmaja sijaitsee Hammaslahden Elovaarassa. Majaa vuokrataan käytettäväksi eri tilaisuuksiin yhteisöjen ja yksityisten käyttöön.

Metsästysmaja Hammaslahden Elovaaran suunnalla

Pyhäselän Metsästäjien majalla on erinomaiset tilat esimerkiksi kesäleirien, kokoontumisten tai muiden yksityistilaisuuksien järjestämiseen.

Metsästysmaja toimii Pyhäselän Metsästäjien tärkeänä kokoontumispaikkana. Majan alueella on makkaranpaistopaikka, hirven nylkyvaja, ulko-WC:t, saunomismahdollisuus rantasaunassa sekä laituri ja uintipaikka.

Seuran käytössä on myös soppatykki, joka soveltuu isompienkin joukkojen ruokatarpeisiin. Soppatykkiä voi vuokrata erikseen omaan käyttöön.

Metsästysmajan sijainti

Ajo-ohje metsästysmajalle: Lähde Hammaslahdesta liikkeelle Rääkkylän suuntaan ja aja noin 1,9 km. Käänny vasemmalle Metsästysmajantielle. Seuraa hiekkatietä noin 550 metriä, ja maja löytyy vasemmalla puolella tien päästä, noin 200 metrin päässä.

Metsästysmaja

Osoite:
Metsästysmajantie 53
82200 HAMMASLAHTI

Metsästysmajan ympäristö kuuluu Pyhäselän Metsästäjien yksityisalueeseen, joten oleskelu alueella muussa kuin vuokraustarkoituksessa on kielletty.

Metsästysmajan vuokraus

Pyhäselän Metsästäjät ry tarjoaa metsästysmajaa vuokralle yhteisöille ja yksityiskäyttöön. Majan luonnonkauniissa ympäristössä sijaitsee myös rantasauna, jossa voit rentoutua yksin tai ystäviesi kanssa.

Metsästysmajan ja saunan voit varata omaan tai seurueesi käyttöön joko saunan kanssa tai ilman. Tarkista vapaat päivät ja majan varaustilanne varauskalenterista, johon pääset sivun oikeassa reunassa olevasta linkistä MAJAN VARAUKSET.

Metsästysmajan varaukset tehdään ensisijaisesti Teemu Turusen kautta, puh. 050 495 4858. Teemu ylläpitää majan varauskalenteria, jotta saatavilla olisi aina mahdollisimman ajantasainen tieto varaustilanteesta.

Katso myös