Metsästyskivääri

Seuran säännöt

Pyhäselän Metsästäjä ry:n säännöt sisältävät muun muassa määräykset seuran tarkoituksesta, toiminnasta, jäsenyydestä, hallinnosta ja muusta toiminnasta.

Seuran säännöt Pyhäselän Metsästäjät ry:ssä

Tutustu Pyhäselän Metsästäjät ry:n sääntöihin ja toimintaperiaatteisiin napsauttamalla alla olevaa linkkiä:

Pyhaselan_Metsastajat_saannot_2015_PRH.pdf

Seuran säännöt ovat keskeinen osa järjestäytyneen yhdistyksen toimintaa, ja niissä määritellään seuran tarkoitus, toiminta, jäsenyys, hallinto ja muut oleelliset asiat, jotka liittyvät seuran toimintaan ja jäsenyyteen. Säännöt auttavat ymmärtämään seuran arvoja ja tavoitteita sekä luovat pohjan yhteiselle toiminnalle.

Pyhäselän Metsästäjät ry:n säännöissä käsitellään muun muassa seuraavia asioita:

• Seuran tarkoitus ja toiminnan periaatteet
  • Jäsenyyteen liittyvät oikeudet ja velvollisuudet
  • Seuran hallituksen ja muiden toimielinten valinta ja tehtävät
  • Kokoukset ja niiden koollekutsuminen
  • Sääntöjen muuttaminen ja seuran purkaminen
  • Taloudenhoito ja tilintarkastus

Sääntöjen tunteminen on tärkeää jokaiselle seuran jäsenelle, jotta voimme toimia yhdessä ja edistää seuran tavoitteita ja arvoja. Tutustu sääntöihin huolellisesti ja osallistu aktiivisesti seuran toimintaan!

Katso myös